Referanser

Kontakt oss

WÜRTH NORGE AS

Etter over 10 års samarbeid var det naturlig for oss i Würth å følge prosjektlederen vår over i eget og nyetablert selskap, Lead Event. Vi kunne rett og slett ikke gi slipp på relasjonen vi har bygd opp gjennom et langt og spennende samarbeid, som er bygd på forståelse for vår bedrift, kultur og verdier.

Det var med stor suksess vi i samarbeid med Lead Event gjennomførte vårt årlige Kick-Off med 600 ansatte i januar i år. Lead Event beviste at de er meget dyktige både i forkant, under og i etterkant av arrangementet. De er kreative, dyktige, diskrete, fleksible m.m., noe som vitner om mange års erfaring. De kjenner etter hvert Würth så godt at de er mer enn en artistformidler. I år var de også en rådgivende part for våre egne ansatte som skulle prestere fra scenen, og det føltes både trygt og nyttig.

Würth Norge AS stiller høye krav til våre samarbeidspartnere. Lead Event innfrir disse, og vi gleder oss allerede til neste arrangement. Trenger du eller din bedrift hjelp i forbindelse med et arrangement kan vi varmt anbefale Lead Event – du vil ikke angre!

HØYRE HOVEDORGANISASJON

Takk for at dere er de dere er!

Takk for at dere er så flinke, takk for at dere er så proffe, takk for at vi har et så utrolig åpent og godt samarbeid! Dere betyr mye mer enn vi klarer å sette pris på, så denne gangen tenkte jeg at jeg skulle rekke å sende en mail før dere ringer meg.

Dere gjør en forskjell, og betyr utrolig mye for gjennomføringen av Landsmøtet vårt.
Tusen takk for nok engang en strålende gjennomføring av Høyres Landsmøte, det gikk knirkefritt!!!

Landsmøte er krevende og da trenger vi proffe folk som dere!

DIPS

Vi har benyttet Lead Event ved flere anledninger. Senest til vårt årlige kundearrangement «DIPS-forum» med ca 600 gjester. Vår erfaring er utelukkende positiv, og vi opplever Thomas og Lars som erfarne, proffe og handlekraftige eventskapere. Live-produksjon krever meget god detaljplanlegging, kreativitet og erfaring, og kanskje viktigst; at man er «på», løsningsorientert og fleksibel under selve produksjonen. Vi kan bekrefte at Lead Event innfridde på alle disse områdene, og kan trygt gi de våre beste anbefalinger.

Bohus

Lead Event har fulgt oss i Bohus i noen år og de har hjulpet oss med store og små arrangementer. I Bohus har vi en stor messe som gjennomføres annet hvert år for alle våre ansatte. I den forbindelse kommer Leed Event inn med gjennomføring av to kvelder med festmiddag per messe. De stiller med alt av teknikk, underholdning, musikk og gjennomføring. Dette har de alltid løst på en strålende måte, til en avtalt pris som alltid stemmer. De har sørget for at jeg som ansvarlig for hele arrangementet ikke trenger å bekymre meg eller bruke ressurser på festmiddagene våre. Leed Event leverer storslagen og minnerike kvelder hver gang!

Når det ikke er et stort arrangement, men bare behov for, for eksempel en DJ, Stiller de opp og gir oss det beste som vi kan ønske der også.

Vi er strålende fornøyd med Lead Event og har brukt de siden de startet opp.

If Mobility Norge

«If Mobility Norge & Lead Event har arrangert flere svært vellykkede partnerarrangement siste årene. Thomas og teamet er alltid proaktive, positive og leverer til 1000 hver gang. Vi gleder oss til mer moro i årene som kommer!»

«Lead Event & If Mobility har arrangert flere fantastiske partnerevents siste årene. Svært fornøyde partnere og optimal dialog/prosess/gjennomføring hver gang. Vi ser frem til nye, vellykkede events i 2023!»

Volvo

Vi brukte Lead Event til et internt arrangement for alle ansatte i selskapet. Vi opplevde Lead Event som strukturerte, kreative og svært imøtekommende i forhold til våre ønsker og ideer, og ikke minst tilpasninger til et stramt budsjett. De ga oss gode alternativer til relevante artister og foredragsholdere, og det hele ble sydd sammen i en proff innpakning. Kommunikasjonen var god både i planleggingsmøter, under arrangementet og på evalueringen, og de sørget for alt det praktiske med hotellet for oss. Som arrangør kunne jeg nyte festen i visshet om at Lead Event holdt regien og sørget for en minneverdig kveld for alle.

Ramirent

«Vi i Ramirent har benyttet oss av Lead Event på flere arrangementer. De har tatt seg av hele prosessen fra A-Å og alle arrangementet har fått terningkast 6 fra deltagerne. Alt de gjør er planlagt til den minste detalj, og de er super kreative når det gjelder underholdning, lokasjoner, aktiviteter og bespisning. Trenger du hjelp med stort eller smått vil jeg anbefale Lead Event på det varmeste for bedre samarbeidspartnere finner du ikke»

GoldenChild

«GoldenChild er en frivillig forening hvor kjente rollemodeller og næringsliv gjør en innsats i kampen mot kreft hos barn, gjennom blandt annet golf. GoldenChild Invitational har vært hovedeventet til foreningen i 5 år, en kjendistung og annerledes golfturnering hvor vi samler inn midler gjennom en høyst utradisjonell golfdag. Turneringen avsluttes med et gallaarrangement på kvelden med premieseremoni, konsert og auksjon, og takket være Lead Event har en liten frivillig forening klart å gjennomføre disse arrangementene med stor suksess. Engasjementet, kunnskapen, nettverket og hjertet bak bidraget er enestående. Tusen takk til Lars Christian og Thomas, sammen er vi sterke»

Travel Retail Norway

Travel Retail Norway er strålende fornøyd med arrangement som Lead Event har bistått oss med.

De er svært imøtekommende, serviceinnstilt og lyttende til oss som kunder.

Smidig og proff gjennomføring gjennom dag og kveld.

Eventet skapte stor glede hos våre medarbeidere og vi gleder oss til neste mulighet for samarbeid.

Dynea

Med Lead Event sin profesjonalitet hadde vi en fantastisk jubileumsfest i anledning Dynea sitt 75-års jubileum. I tillegg til å være profesjonelle på alle områder er de utrolig hyggelige mennesker å samarbeide med. Vi kan varmt anbefale Lead Event til ditt arrangement

LSK Fotballklubb

Lead Event har jobbet tett med LSK, gjennom flere år.

De fremstår meget profesjonelle, engasjerte, positive og hjelper oss å skreddersy våre arrangementer på en utmerket måte.

En gjeng med godt humør, leverer raskt og er meget «serviceminded»

Jeg anbefaler Lead Event på det sterkeste!

Newsec

Takk for sist! Det var en meget fornøyd og litt sliten gjeng her i går. Vi har fått mange veldig gode tilbakemeldinger fra gjestene våre på alt fra presentasjon til lokalet, gjennomføringen og stemningen. Et av de beste denne type arrangement var det faktisk en som kommenterte.

Alle internt hos oss er også veldig happy og hadde en strålende kveld.

Takk for (nok en gang) godt samarbeid Lars.

Du er super proff og rolig, fixer alt og er alltid løsningsorientert og blid. Ikke rart du gjør det du gjør.

Lars, tusen takk – alltid en fornøyelse! Ha en nydelig helg når den kommer.

DEN NORSKE KIRKE

Tusen takk for alt dere bidro med på Den norske kirke sdigitale fagdag for likestilling, inkludering og mangfold. At alle dere på innholdssiden delte fakta, kunnskap, kompetanse og egne erfaringer er med på å gjøre oss bedre i vår arbeidshverdag.

Jeg vil også si tusen takk til dere som bidro teknisk og praktisk. Det hjelper jo ikke om vi har godt innhold, om det tekniske ikke funker … Her gikk alt på skinner!

SCHJÆRVEN GRUPPEN

Den 8. februar brukte vi Lead Event på vår årsfest i Schjærven Gruppen. Tema var “gate-fest” og 115 personer ble med på en skikkelig fest i egne lokaler. Prosessen med planlegging og innspill til kveldens program, mat, underholdning og praktisk gjennomføring ble gjort på en proff og tillitsvekkende måte. Lead Event var hands-on og sørget for at hele kvelden gikk som planlagt. Vi har hatt mange firmafester, men denne toppet alle tidligere fester! Jeg kan på det varmeste anbefale Lead Event!

Creative Heads AS

Det å samarbeide med Lead Event er alltid ryddig og profesjonelt. De har stålkontroll på eventene og utfyller hverandre på en meget bra måte.

Det som er ekstra hyggelig er at de også er lojale mot sine samarbeidspartnere, noe som har gjort at vi som reklamebyrå har fått jobbe tett med noen av deres kunder også.

Om det er små eller store eventer så er Lead Event de vi velger å bruke.

Hurtigruta Carglass

Tusen takk til dere i Lead Event for at dere gjorde Hurtigruta Carglass sin årsfest til en dundrende suksess.

Helt fra planleggingsstadiet, som begynte tidlig høsten 2024 til festen var over januar 2025, gjorde dere en fantastisk innsats.

Man er alltid nervøs for at noe skal gå galt ved slike arrangementer, men her gikk alt prikkfritt.
Møtene med Line og Thomas, samt møtene med artistene som skulle på scenen, gikk svært smidig, og hele forprosjektet var en enkel prosess for oss.
Samarbeidet mellom dere og vår prosjektgruppe fungerte utmerket.

På arrangementsdagen er det alltid et tidspress, men Lead Event hadde full kontroll hele fagdagen og festmiddagen på kvelden. Dette igjen gjør at vi som arrangør kan ta det med ro og nyte dagen.

Vi vet at dere har kontroll, og hvis noe skulle skje så tar dere ansvar for dette.

Vi har brukt Lead Event mange ganger nå, og vi har vært strålende fornøyd hver gang og vi kommer garantert til å bruke dere igjen.

Takk for en veldig bra gjennomføring av Hurtigruta Carglass sin årsfest.